Alla inlägg under december 2012

Av Angelica Andersson - 3 december 2012 22:04

Idag är det en sån dag där allt känns tråkigt .

Känner mig trött och allmänt uttråkad idag

känns inte som någonting är kul alls idag riktigt irriterande är det.

och det gör ju inte det bättre av att magen ska vara öm och jävlig.

Längtar tills lilla Melody kommer ut så allt blir lite bättre .

Man blir ganska irriterad av att vara öm i magen nästan var dag men det är väl så det ska vara antar jag det är så olika från graviditet till graviditet

ingen är den samma .

När jag var gravid med bastian så hade jag inga problem alls var aldrig öm eller något sånt . Men nu är jag öm och jävlig hela tiden tycker jag.

Så nu längtar jag bara tills att detta är över så jag mår bättre i kroppen , denna gången tog kroppen ganska mycket stryk ont i ryggen och mina ben värker och min ländrygg värker . Ska bli skönt att få tillbaka sin nästan riktiga figur igen , exakt lika dan kommer den nog inte se ut men ganska likt och endå väldigt stor skillnad och förhoppningsvis blir humöret lite bättre . Det är inte så kul att känna sig irriterad men det hör väl till att man ska vara lite sån imellanåt antar jag sånt man får leva med.

Folk här hemma undrar ofta vad är det med dej ? och vad ska man svara på det ? ibland vet man inte riktigt själv vad det är utan man känner sig bara irriterad så det är inte så lätt att svara på den frågan alltid , sen kan ju folk tro man är irriterade på dem för det. Men som sagt graviditeten tar ganska mycket stryk på mig denna gången så igentligen är jag inte irriterad på någon alls fast vissa tror det ibland . Nu är det snart dags för mig att sova tror jag är ganska trött nu det blir väl så när man inte kommer på något att göra . Sov gott på er alla natti!!!  

Presentation


Att vara mamma är ingen ålder, utan en livsstil! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards