Direktlänk till inlägg 29 september 2012

lite allt möjligt.

Av Angelica Andersson - 29 september 2012 20:46

Hejsan! nu har man ätit äppelkaka det var riktigt gott och mätt som bara den blev jag. lilla jag som bakat den ibland kan man!   

har inte så mycket att göra ikväll är ganska trött idag och seg idag efter att bastian vägrade sova igår han la sig inte förens halv nio . Han var ledsen igår och ville jag skulle sitta på hans rum med honom så fick bära upp honom en stund till så att han fick lugna ner sig lite .Så idag hade man en trött bastian också han blev trött redan klockan sex idag.

Idag har det inte hänt så mycket inte mer än vanligt .

Jag har lekt med bastian och blåst upp två ballonger som han igentligen ska ha tills lördag men han fick två stycken av mig för han ville så gärna ha någon redan idag så det fick han . Så han har kastat runder med dem idag, och vi har byggt klossar och han har lekt med sina bilar och hjälpt mormor att städa lite , lika duktig som alltid är den lille prinsen. Sen bakade vi äppelkakan , sen satt vi gång barnmusik på cdspelaren som bastian dansade till . Han älskar att dansa till dem låtarna han blir helt vild av dom låtarna . Han tycker det är jätte kul , sen åt vi middag sen var klockan så pass mycket att bastian skulle sova så jag gick upp och la honom . Sen så tog jag en iskall cola och satt mig vid datorn och tog det lugnt för mig själv.

Längtar som fan tills bastian fyller år och han får sina presenter ska bli kul att se   .Men det e inte så långt tills dess nu ska jag bara sitta och ta det lugnt sen är d et dags för mig att sova så man inte kommer upp i morgon bitti och ser ut som en zombie . Godnatt på er alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Andersson - 15 augusti 2016 00:04


Jag älskar att sjunga det är en av dem saker jag tycker om mest. Jag spelar in ibland när jag sjunger ladda upp vissa , vissa raderas. Har lagt upp vissa på youtube. Man är ju inte den bästa. Men det är mer för att just ni ska se vad jag gör ...

Av Angelica Andersson - 14 augusti 2016 23:46


Hejsan ! Det är ju vädligt länge sedan jag var inne på min blogg. Har haft en del andra saker för mig som fått mig att glömma bort sidan helt. Inte saker som varit bra heller. Det är dock ett tag sedan dem sakerna hände men det har gjort att ja...

Av Angelica Andersson - 2 maj 2013 14:54


  Världens finaste pojke <3 på denna bilden är du inte så stor , bara 1 år .  Saknar när du var så liten .. nu är du större och inte lika kelig som då .. :/ men du är fortfarande det bästa som hänt mig och kommer alltid att vara det . Du börja...

Av Angelica Andersson - 2 maj 2013 14:45

Idag är det en dag som inte alls känns rolig fast solen skiner  så känner jag mig inte mycket piggare ... antar att vissa dagar bara kan vara allmänt tråkiga så är det nog för dem flesta inte bara för mig . Vad gör folk för att få upp sitt humör ...

Av Angelica Andersson - 3 december 2012 22:04

Idag är det en sån dag där allt känns tråkigt . Känner mig trött och allmänt uttråkad idag känns inte som någonting är kul alls idag riktigt irriterande är det. och det gör ju inte det bättre av att magen ska vara öm och jävlig. Längtar tills...

Presentation


Att vara mamma är ingen ålder, utan en livsstil! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards