Alla inlägg under augusti 2012

Av Angelica Andersson - 31 augusti 2012 19:57

 

Gravid! nu är jag snart i vecka 17 söndag är det 17 veckor exakt! :D

och så ser min lilla/lille bebis ut i magen just nu :D

den 6 september ska jag in på ultaljud då får man redan på vad det är :D

hoppas på fllicka denna gången . men är det en liten pojke e han självklart lika välkommen ut i världen :D men hade varit kul att ha en pojke och en flicka :D <3

har bestämt namn redan. Blir det en flicka ska hon heta Melodi blir det en pojke ska han heta Charlie :D <3 nu ska jag äta något och ta det lugnt hejhej!

Av Angelica Andersson - 29 augusti 2012 12:08

Hej! det var jätte länge senn jag var inne på mig blogg och skrev någonting så tänkte att nu är det dags .

så vad händer idag då?

själv har jag nog ingenting för mig alls mer än att vara hemma och städa rummet och se till sonen för han inte mår så bra han har förkylning och hosta men han mår mycket bättre nu än för 3 dagar sen . Då hade han ögoninflammation :S stackars lille bastian hans ögon var alldeles uppsvullna plus att han hade feber ovanpå det så det var inga roliga dagar alls det. Men skönt att han mår bättre nu och fått bättre aptit :D. dock känner jag mig sliten i kroppen och öm i magen .. och allmänt trött.

ska nog lägga mig och vila nu får passa på när bastian vilar så .! hadet bra alla "

Älskar min lille bastian       

Presentation


Att vara mamma är ingen ålder, utan en livsstil! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards