Alla inlägg under juli 2012

Av Angelica Andersson - 12 juli 2012 22:14

  jag är gravid !!! ska bli mamma igen

vet inte hur långt gången jag är ännu det får jag reda på den 16:de

om jag har tur . Det ska bli kul men det kommer bli hårt också att ta hand om två barn men det är något man får räkna med . Men det är även kul så det är ju inte bara jobbigt hade det bara varit jobbigt hade man inte skaffat flera .

Barn är underbara dem ger mycket glädje det är mysigt att ha någon att ta hand om och bry sig om och som man vet behöver en hela tiden!. så för mig är det kul men samtidigt är det svårt men det är de för dem flesta barn är inte alltid lätta att förstå sig på ! men så är det ju dem kan ju inte prata och beskriva sina känslor som vi kan. Jag älskar barn har alltid tyckt om barn så jag tycker det ska bli kul att bli mamma igen nu hoppas jag på flicka :D kul med både flicka och pojke .

Men är det en pojke är han självklart välkommen pojkar är underbara .

jag har redan bestämt namn lite tidigt kanske men bättre för tidigt än för sent .

 

blir det en pojke ska han heta charlie blir det en flicka ska hon heta serina ! fina namn tycker jag ! . så nu får vi se om det blir en charlie eller en serina :D !   Tycker det är kul att bastian ska få ett syskon också så det kommer inte va allt för stor åldersskilnad på dem så han kommer ha någon att leka med . Bastian tycker ju om bebisar också han tjatar på mej om att få titta i min bok som heter att vänta barn där är bilder på bebisar i den så Bastian tycker det e kul att titta i den . Så jag tror detta kommer bli jätte bra. nu ska jag lägga mej god natt och sov så gott alla!!

Av Angelica Andersson - 10 juli 2012 20:47

Vilket hemskt och tråkigt väder det är idag.

Man är så seg och trött när det är sånt här väder

finns inte mycket att göra så för min del blir det titta på filmer och sen sova

lille prinsen har precis lagt sig!. ha en god natt alla kram!

Av Angelica Andersson - 9 juli 2012 21:12

Hej hej! nu är man hemma igen!

har varit hos min kära pappa och hans sambo helen ! .

Har varit där senn i torsdags det var kul att vara där och umgås med dem !

har hälsat på brosan också ! och gratulerat tindra som fyllt 1 år !    


annars har jag mest suttit hemma hos pappa och tagit det lugnt och spelat lite och tittat på film!.

Bastian tyckte också det var kul hos morfar han badade i pool när vi var hos brosan !

 så , så har min helg sätt ut ! nu ska jag sova god natt!

Presentation


Att vara mamma är ingen ålder, utan en livsstil! ♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards